dimecres, 23 de març del 2011

Els ingredients de la meva vida...


Amb aquesta activitat he superat una nova por: tractar les imatges a l'Internet! He aprés el que és flickr, com es puja una presentació al blog, ... Però, a més dels conceptes informàtics, m'he plantejat com explicaria la meva vida a través d'imatges. Tot i la famosa cita “una imatge val més que mil paraules”, és difícil expressar tot el que volem mitjançant una fotografia, i saber que els altres interpretaran allò que tu vols expressar. Açò implica un procés i una reflexió, tant en l'autor com en el receptor, que m'han dut a reduir la meva realitat a aquestes fotografies.

No sé fins a quin punt arriba la potència de les imatges, el que sí que sé és que deixa moltes portes obertes, que una imatge pot dur a reflexions, a crítiques, a anàlisis, a mil sensacions,... Aquesta vessant més creativa és la que m'ha motivat més, i la que m'ha fet veure d'una altra manera tot allò que tinc al meu voltant, i que forma part de la meva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada